مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس با کمک Yoast SEO

طراحی سایت در مشهد 


اکثری از وب سایت‌ها دارنده کاغذ‌ی پرسش و جواب‌های متداول میباشند. درین ورقه به اکثری از سوال ها رایج مطرح گردیده جواب قابل قبولی داده میگردد. این سوال و جواب‌ها معمولا در یک برگه گنجانده میگردند. اگرچه افزودن این برگه آسوده میباشد البته خوب میباشد به حافظه داشته باشید که تمام وبسایت‌ها به چنین برگه‌ای نیاز ندارند. اکثر مواقع صرفا چیزی که به آن نیازمندید محتویات نیکی میباشند که با نیاز یوزرها هم خوانی دارا هستند. در اینجا درباره با کاغذ سوالهای متداول در وردپرس دعوا خوا‌هیم کرد و به شما نشان میدهیم که چه‌گونه با استعمال از ‌yoast سئو که یک بلاک بدون‌پول محتوای اطلاعاتی در وردپرس میباشد، این کاغذ را برای خویش بسازید. باورتان نمیشود که‌این فعالیت تا چه حد بی آلایش میباشد.

ورقه‌ی سوال های متداول (FAQ) چه می‌باشد؟
FAQ به معنای پرسش‌های متداول میباشد. این یک ورقه‌ی انفرادی میباشد که تنی چند از پرسش‌ و جواب‌های مرتبط با آنان را در باب مورد، فرآورده و یا این که شرکتی یگانه در خویش می‌گنجاند. FAQ معمولا تحت عنوان ابزاری کمکی استعمال می‌گردد تا بتواند حجم فعالیت مجموعه پشتیبانی از مشتریان را کم کند. همینطور با به کارگیری از این برگه نشان می‌دهید که میدانید مشتریان احتمالا با چه مشکلاتی رو به رو می شوند و برای آن ها پاسخی را آماده می کنید.

آیا حقیقتا به FAQ نیاز دارید؟
معمولا در شرایطی‌که مجبورید تا در کاغذ‌ی FAQ به سوالهای بخش اعظمی از جانب یوزرها جواب دهید به این معناست که محتوای شما این جواب‌ها را آماده نمی‌نماید و در سود می بایست بر روی محتوای خویش اضافه عمل نمایید؛ و یا این که شاید فرآورده و یا این که خدمتی که ارائه می‌دهید به قدر کافی بدیهی و پر‌نور وجود ندارد. یکی‌از اصلی‌ترین انتقاداتی که بر ورقه‌ی FAQ وارد میباشد این میباشد که به‌تدریج به سوالاتی که حقیقتا از جانب مشتریان مطرح می شود، جواب می دهد. همینطور اشخاصی که‌این صفحه ها را پباده سازی می کنند تنبلی می نمایند و مثلا عوض این که دریابند چطور می بایست یک جواب مطلوب به سوالی که درباره با یک محتوای مشقت بار مطرح شده‌است، جواب دهند، از پباده سازی محتوا به کار گیری می‌نمایند و تنی چند از مورد ها را به طور تصادفی در کاغذ‌ی سوال ها متداول تلنبار می نمایند و اسم آن را FAQ میگذارند.

این سخنان به‌این مفهوم وجود ندارد که هیچگاه نباید از FAQ به کارگیری فرمایید. وبسایت‌های بی‌شماری وجود دارا هستند که با پیروزی از این صفحه های به کار گیری می‌نمایند و حتی ما نیز تا حدی از این ورقه فایده می بریم. در برخی از مورد ها این صفحه ها به قیمت وبسایت میافزایند. یوزرها در می یابند که FAQ چه طور کار می‌نماید و می خواهند با سرعت به چیزی که درپی آن می گردند دست یابند اما در حالتی که سازندگان این ورقه بدانند که‌این اشخاص پیرو چه چیزی می باشند. به همین جهت همت نکنید تا لیستی بلند بالا از سوال ها بی‌ربطی همچون “چه‌طور میتوانم … ” یا این که ” چطور …” تنظیم فرمائید به دلیل آنکه در‌این‌صورت مردم برای یافتن نکته‌ای که به آن نیاز دارا‌هستند به زحمت میفتند.

کاغذ سوال های متداول می بایست چه‌طور باشد؟
این کاغذ می بایست معمولی باشد و جواب‌هایی حقیقی وواقعی برای سوالاتی حقیقی وواقعی که از جانب یوزرها مطرح گردیده‌اند، آماده نماید. در چهره کاوش میتوانید این پرسش و جواب‌ها را بیابید و مثلا از گروه پشتیبانی خویش در این زمینه سوال فرمائید. مشکلاتی که به طور متداول چشم گردیده‌اند را عده‌‌آوری کرده و بازنگری فرمایید تا ملاحظه کنید که آیا نکاتی مهم را درباره با کالا خویش از حافظه برده‌اید و یا این که اینکه محتوای شما سبب ساز ساخت پرسش نادرستی گردیده‌ میباشد یا این که نه.

براین اساس در حالتی‌که می خواهید به‌این سوال ها به طور عمقی جواب دهید، آنها‌را در برگه‌ی FAQ قرار ندهید و با به کارگیری از جواب‌ها یک نوشته‌ی علمی بنویسید. این به عبارتی چیزی میباشد که بهینه سازی با آن رمز و عمل دارااست: آماده آوردن پاسخی که با محتوای شما هم خوانی داشته باشد و بتوان از روش کاوش به آن دست ‌یافت.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۴:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)