مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

سایت دکان اینترنتی برای چه اشخاصی مطلوب میباشد؟


از وقتی که ساخت سایت وبسایت تحت عنوان یک تکنولوژی شناخته شد ؛ بیشترین اشکال اینترنت سایتی که ساخت گردیده دکان های اینترنتیه و لازمه نکاتی در ساخت وب سایت های فروشگاهی رعایت بشه.

طراحی سایت در مشهد

یک کدام از مهم‌ترین نکاتی که در تجارت الکترونیک می بایست حواسمون بهش باشه اینه که تعریف‌و‌تمجید صحت از متاع یا این که خدماتی که میخوایم آنلاین به فروش برسونیم در چنگ اشخاص قرار بدیم.

سایت دکان اینترنتی برای چه اشخاصی مطلوب میباشد؟

این مدل تارنما ها برای هر شخصی با کسب و فعالیت کوچک تا تجارت های وسیع مناسبه ، حتی تونیم ببینیم که برخی اشخاص صرفا از روش وبسایت های اینترنتی کارشون رو استارت کردن و بعدا مبادرت به ایجاد مغازه های مربوطه کردن.

ظواهر این تارنما ها بی شباهت به ویترین یک دکان لاکچری وجود ندارد ، به‌این چهره که در کاغذ اصلی بایستی توضیحی بدون نقص و جامع از تولیدات و سرویس ها و گلچینی از شایسته ترین اجناس در چنگ استفاده کننده قرار بگیره. روش مدیر این وبسایت ها هم می بایست ریلکس باشه که بتونیم اشکال تغییرات رو اعمال کنیم مثل ارزش ها و موجودی اشکال کالاها و اجناس تازه و …

نکاتی که بایستی در لحاظ بگیریم :
1- معمولی و در عین هم اکنون قشنگ باشه
وبسایت ها برای یوزرها پباده سازی می شن پس مهمه که از فضای ظاهری وب سایت خسته نشن و درعین هم اکنون بتونن در کمترین زمانه بیشترین ترازو از تولید ها رو ببینن. صورت و شمایل وبسایت شما بایستی دقیقا مثل یک دکان حقیقی وواقعی باشه ، طراحی وب سایت به اندازه ای مهم باشه که انگار قفسه ها رو می چینید و همینطور بعداز گزینش تولیدها و قرار به چنگ آوردن در سبد خرید از سمت مشتری یک رخ اکانت برای پرداخت از روش درگاه پرداخت اینترنتی در اختیارشون قرار بگیره.

 

2- قابلیت و امکان معامله ریلکس
مشتریان شما به طور آنلاین خرید می کنه تا زمانه کمتری رو از دست بده ، اکنون اگه شما عملیات معامله شل و سریع نداشته باشید سبب نا امیدی و حذف مشتری بالقوه تجارتتون می شید. پس برای راحتی یوزرها بایستی این قابلیت و امکان داد و ستد معمولی و سریع در سایت شما وجود داشته باشه.

 

3- سازش با گونه های تبلت و تلفن های یار (responsive)
حال حاضر دیگه در حدود 70٪ وب گردی ها با اسمارت فون ها و تبلت ها انجام می شه که دلیلش هم مشخصه ؛ سهولت حمل و استعمال. پس اینترنت سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشه این مزیت رو برای ما داره که هر فردی در هر روزگار و هر مکان ای از عالم بتونه به وبسایت ما دسترسی داشته باشه. این سازش به سکو بندی وبسایت ما در موتورهای کاوش هم یاری می کنه.

 

4- استعمال از علامت اعتماد الکترونیک
با اعتنا به کلاهبرداری های دکان های اینترنتی که تعدادشون هم نادر وجود ندارد برای جلب اعتماد یوزرها و مشتریان به کارگیری از این نشانه مهم و ضروریه ، علامت اعتماد الکترونیک یک نشان دیجیتالی ست و از طرف وزارت صنعت و معدن به مغازه های اینترنتی ای که اصول معین گردیده در‌این وزارتخونه رو رعایت کرده باشن وابستگی می گیره.

 

5- توضیح بدون نقص برای هر کالا
در اینجا فروشنده ای وجود نداره که پاسخگوی سوالهای مشتری در رابطه تولید ها متعدد باشه به همین عامل بدون شکً تمام توضیحات مرتبط با هر کالا رو کاملا در سایت بزارید.

6- قابلیت و امکان مقایسه و کاوش محصول ها
امکاناتی نظیر جستجوی فرآورده متبوع ، مقایسه کالاهای شبیه با هم، انتقاد و بازنگری و نظرهای خریداران راجع به کالاها ، فروش های ویژه روزمره و تخفیف های فصلی می تونه برای بازدیدکننده ها خیلی مهم و جذاب اعتنا باشه.

7- جواز
اضافه از 90٪ از وبسایت های فروشگاهی مو جود که اکنون به فروش نجومی هم وصال هنوز جواز ندارن ، شما هم برای استارت نیاز به جواز ندارید و همون آرم اعتماد الکترونیک (مدرک طومار SSL) کافیه.

8- از تصدیق طومار های مشتریان استعمال فرمایید
در تارنما می تونید قسمتی ساخت نمایید که مشتریان متن های قدردانی و تعریف و تمجید از محصول ها یا این که سرویس ها شما رو قرار تن ، نظرها مثبت خریدار ها روی اشخاص تازه و کاربرهاتون طولانی تر از هر تبلیغی تاثیر داره.

9- Landing Page یا این که برگه فرود
یکی مهم‌ترین قسمت های تارنما های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، به‌این مفهوم که سایت شما در عوض اخذ داده ها از کاربرانش مثل نشانی اینترنتی تعدادی هدایا در اختیارشون قرار می قریه. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، تولیدات جان دار در دکان ، پوشه های صوتی یا این که تصویری و … باشه. این کاغذ یک جور تبادل اطلاعاته و در‌حالتی که کادو ای در عوض این داده ها بهشون وابستگی نگیره ممکنه به هیچ وجه تمایلی به اینکه اطلاعاتی در دست شما قرار تن نداشته باشن.

شاید تصور کنید این که داده ها استفاده کننده ها رو در دست داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا می بایست براش هزینه فرمائید ؛ برگه فرود به تنهایی کمکی به تجارت شما نمی کنه البته اگه با شیوه های دیگر بازاریابی اینترنتی مخلوط بشه خیلی مفیده به عنوان مثال با تصاحب کردن پست الکرونیکی های یوزرها و مخلوط شون با آدرس اینترنتی مارکتینگ (ارسال آدرس اینترنتی انبوه به یوزرها و مشتریان قدیم و از تجارت خودتون لحظه به لحظه آگاهشون فرمایید ) به شایسته ترین پاسخ درین گونه بازاریابی می رسید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۹:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)