مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

طراحی سایت با”بازاریابی”شروع میشود


به جز از سئوی داخلی (on-page) هیچ چیز به اندازه طراحی وب و گسترش آن، همت یک سایت را زیر تاثیر قرار نمی­دهد. در واقع یک وب سایت حتی درصورتی که سئوی داخلی فوق العاده عالی و لینک و پیوند های کارکشته هم داشته باشد، در اضافه مواقع معماری کد گذاری گردیده ضعیفی داراست.

طراحی سایت در مشهد

اساسا کسب و امور هنگامی به بازاریابان مراجعه می­ نمایند که وب سایت پباده سازی و حتی کدنویسی شده‌است. آن گاه اکثرا ناچار خواهند بود هزاران و یا این که شاید میلیونها تومان صرف این نمایند که موتورهای کاوش مثل گوگل سایتشان را به سادگی پیدا کند. و جدید پس از این می­توانند استارت به با صرفه­ سازی، ارتقاء و بازاریابی وب سایت کنند.

ایراد اصلی این می باشد که انجام کارهایی که سبب ساز شود وبسایت توسط موتورهای کاوش مثل گوگل یا این که یاهو به سادگی یافت شود نباید به بعداز ساخت وب سایت موکول شود بلکه می بایست در زمان پباده سازی و تولید سایت نیز به آن دقت کرد. این فعالیت وظیفه یک بسط­ دهنده اینترنت (Web Developer) میباشد. آنان کلیه چیز را رمزنگاری می­ نمایند، پس به خیال و خاطر گل روی HTML و بقیه گویش های برنامه ­نویسی اینترنت هم که گردیده این عمل را به صحت و در طول مطلوب انجام دهید.

آنچه که گزینه اعتنا اکثر زمان ها طراحان تارنما و مشتریان آن‌ها می باشد زیباتر شدن وب سایت یا این که اطمینان از این مساله هست که وبسایت وظایفش را به صحت انجام دهد. البته آنچه که از مداد می­اندازند و به آن اعتنا نمیکنند این می‌باشد که بعد از آن چه اتفاقی می ­افتد. زمانی این مساله را با آن‌ها فی مابین میگذارید می‌گویند ما وظایف مان را انجام دادیم سپس دیگر به ما مربوط نمی‌شود!

طراحی سایت با”بازاریابی”شروع میشود
متاسفانه این گونه از طراحی وب که گفتیم کوتاه نگرانه می باشد و بخش اعظمی از موسسه ها طراحی وب در کشور ایران نیز اینگونه کار مینمایند. هر پباده سازی سایتی می بایست با بازاریابی مقدمه شود. این بازاریابی می‌باشد که معین می­ نماید از حیث بصری چه چیز مطلوب میباشد و بایستی از چه عناصری بهره برد. این بازاریابی می باشد که قالب وب سایت را انتخاب می­ نماید.

این بازاریابی میباشد که Navigation مطلوب وب سایت را انتخاب می‌کند. این بازاریابی می باشد که اطمینان نتیجه ها می­ نماید که آیا پباده سازی شایسته ترین قابلیت و امکان استعمال را داراست یا این که به نیازها و لازمات مخاطب اعتنا می­ نماید یا این که نه. این بازاریابی هست که در آخر آن وبسایت را به ماشین ساخت درآمد کسب و عمل تبدیل می­ نماید. پس ساخت سایت با بازاریابی شروع می شود.

در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد کردیم تا لیستی از بیشتراز 100 پرسش برای گزینش دامنه عمل پروژه های توسعه و گسترش­ و تولید تارنما در اختیارتان در اختیار بگذاریم. تامل کردن بدین سوالهای قبلی از هر چیز سبب می ­شود که هزینه­ های تغییرات ناگهانی پروژه به دست کم ­رسد و کالا آخرین به طور کامل مطابق با مراد­ های شما تحت عنوان مشتری باشد.

این سوال های به ما اذن می­ دهد که:

از کسب و عمل خویش فهم قابل قبولی بیابیم و بفهمیم که مخاطبان مان چه اشخاصی میباشند و در پی چه می­ باشند.
شعاری متناسب با نیازهای مشتریان بسازیم اینترنت سایتی تولید کنیم که انتظارات آن ها را برآورده سازد.
سایتی بسازیم که برای ورود به بازار آنلاین مهیا باشد و به بها های اساسی کسب و عمل و دیده ­انداز پایبند باشد.
طولانی تر بخوانید: چه‌گونه می‌توانید استراتژی های بازاریابی اینترنتی (Online) و سنتی (Offline) خویش را با یکدیگر مخلوط نمائید؟
بیش تر از 100 پرسشی که می بایست قبلی از پباده سازی و تولید تارنما پرسید
این سوال های در دو بخش داده ها پیش از طراحی وب و همینطور دامنه و خصوصیت های تارنما آورده گردیده ­اند:

داده ها پیش از طراحی وب
مخاطبان هدفتان (Target Market) را مشخص و معلوم فرمایید. خواسته از مخاطبان انگیزه به عبارتی کسانی می‌باشد که به احتمال زیاد به فرآورده یا این که خدمتی که ارائه میکنید عشق نشان می‌دهند.
انگیزه سایت چه می‌باشد؟ گزینش انگیزه مهمترین و ابتدایی ترین مرحله برای آغاز هر کاری بوده و نقشه رویه را برای ما مشخص و معلوم می‌کند، شما ممکن می باشد با ساخت وبسایت به‌دنبال هدف ها متنوعی زیرا ارتقا سهم بازار، ارتقاء فروش، رابطه با مشتریان بالقوه، ارتقاء دوراندیشی از مارک و … باشید.
قیمت های اساسی کمپانی شما چه می باشد و چه‌طور آن‌ها را به بازدیدکنندگانتان معرفی می­ فرمائید؟
چه چیز شما‌را از رقبایتان متمایز می­ نماید؟ این مزیت رقابتی قادر است مشتمل بر مواقعی مثل هزینه کمتر، تنوع بیش تر، سرعت ارسال، اعتنا به مشتری، کارمندان کارشناس و … باشد.
چرا مردم بایستی به جای رقبای تان با شما عمل نمایند؟ آشنایی و توسعه و گسترش مزیت رقابتی به یار و همدم شناسایی نقاط ضعف رقبا به مخاطبان تان امداد مینماید تا دلیلی برای گزینش شما از در بین هزاران حریف فعال در این مورد بدهد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)