مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

وب سایت فروشگاهی

شاید برای همه ی ما رخداد افتاده باشد که محصولی را در گوگل سرچ کرده و پس از کلیک بر روی یکی از نتایج وارد یک وب وب سایت فروشگاهی شده و پس از یک‌سری ثانیه آن را بسته ایم . استدلال آن واضح هست یا طراحی آن دقت و اعتماد شما را جلب نکرده و یا برعکس، با وجود طراحی زیبا دسترسی های وب تارنما خوب نبوده و شما متوجه نشده اید که در سطح بعد می بایست به کدام نصیب بروید . در اینجا 20 نکته برای خط مش اندازی مغازه اینترنتی به شما نثار می شود که هم می تواند برای طراحان اینترنت سایت فروشگاهی و نیز برای کسانی که ایده ی رویه اندازی دکان اینترنتی را در رمز می پرورانند مفید باشد .

طراحی سایت در مشهد
1 . فیلتر
محصولات تقریبا هر کالایی می تواند در رنگ، میزان و بعدها گوناگون عرضه شود . نیز چنین نحوه بسته بندی تولیدات فروشگاه آنلاین شما می تواند به چهره هدیه یا این که عادی باشد . اگر اینترنت سایت شما یک سیستم ساده و تر و تمیز برای فیلتر تولیدات براساس پارامترهای متعدد داشته باشد چه بسا مشقت بار پسندترین مشتریان هم از سایت شما لذت می برند . برای بدانید چه پارامترهایی را برای غربال محصولات مغازه اینترنتی خویش گزینش نمایید حتما محرمانه به وب سایت های گرانقدر فروشگاهی و تجارت الکترونیکی مثل آمازون و ebay بزنید .
2 . نوار
جستجو در صورتی‌که به وب سایت آمازون خصوصی بزنید مطلقا مشاهده خواهید کرد که نوار جستجوی محصولات در بالای کاغذ تارنما به راحتی در معرض مشاهده کرد بوده و قابل دسترسی هست . انتخاب این بخش از وب سایت برای قرار دادن نوار جستجو در فیض ی سالها تجربه در زمینه تجارت الکترونیکی به دست آمده هست . هنگامی که یک استفاده کننده به اینترنت تارنما شما آمده و کالا قضیه نظرش را نمی یابد سریعا به تفکر یافتن متاع از شیوه نوار جستجو می افتد و این به طور کامل طبیعی هست . بنابراین نوار کاوش را به هیچ عنوان نهفته نکنید .
ولی همه ی اینها با این فرض می باشد که جستجوی اینترنت وب سایت شما به صدق عمل می کند! 3 . وضعیت
موجود/ناموجود کالا مطمئنا از نگرش SEO یعنی باصرفه سازی وب تارنما برای موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ، حذف یک محصول از وب وب سایت فروشگاه زمانی که موجودی آن تمام می شود فعالیت صدق نمی باشد .
البته از نقطه حیث کسب و فعالیت آیا ناامید کردن یک مشتری که محصولی را تعیین کرده و آن را به سبد خرید افزوده با این گزاره ی سرد که «محصول موضوع لحاظ شما در مغازه موجود نمی باشد» عالی است؟ نهایتا این مشتری هست که در ازای خرید به شما پول می دهد خیر موتورهای جستجو؛ بدین ترتیب بخشی از محل سناریو مال را به مشخص کردن وضعیت موجودی کالا اختصاص دهید به طوری که به طور کامل قابل مشاهده باشد . همچنین فیلدی با عنوان «به محض مو جود بودن منرا با خبر کن» کنار محصول ها ناموجود قرار دهید .
4 . تصاویر
شاید هیچ متخصص تجارت الکترونیکی نباشد که اهمیت تصاویر را در مغازه اینترنتی پررنگ نکند . از منظر تجربه کاربری (UX) دکان اینترنتی، به کار گیری درست از تصاویر یک نکته ی اساسی است . دقت به این نکته بسیار اصلی می‌باشد که مشتریان با دیده خرید می کنند و این در یک مغازه اینترنتی دوچندان مهم می باشد زیرا مال در اینترنت سایت قابل لمس نمی‌باشد . با قرار دادن یک سری عکس حقیقی و واقعی از نماهای متفاوت و یا این که حتی قرار دادن تصاویر سه بعدی و فیلم کالا اجازه دهید مشتریان تصویری حقیقی وواقعی از آن داشته باشند .
5 . سبد
خرید به طور کلی دو جور از سبد خرید را می توانایی پیاده سازی کرد . در راه و روش اول هرگاه محصولی به سبد بیش تر می شود، سبد خرید نمایش داده می شود البته در رویه دوم فقط هنگامی محصول نو اضافه می شود به کاربر اطلاع داده می شود . فارغ از نوع سبد خرید، قرار دادن آن در جایی که کاربر به راحتی محتوای آن را ببیند بسیار اصلی می‌باشد . در برخی اینترنت سایت های فروشگاهی وقتی که برگه به سمت بالا یا پایین اسکرول می شود، سبد خرید کماکان قابل مشاهده و دسترسی باقی می ماند . نکته حیاتی این است که مشتری را بدون چاره نکنید برای خرید در اینترنت سایت شما بیش از میزان تامل نماید .


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۲:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)