مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

استراتژی دیجیتالی B2B

در یکی از پست های اخیر، از اهمیت طراحی و توسعه و گسترش یک استراتژی دیجیتالی B2B سخن گفتیم . یکی از بخش های مهم این استراتژی کردار یک سایت تحسین بر انگیز می باشد که از یک سو نیازهای بازدیدکنندگان را به تصویر کشیده و بر آورده می‌سازد و از سوی دیگر المان هایی از قبیل همسو بودن با تجارت، ساخت سرنخ های فروش و پررنگ و متمایز بودن در آن رعایت گردیده می‌باشد .

طراحی سایت در مشهد

دغدغه حساس شرکت ها می بایست افزایش مقدار کارآیی و اثربخشی سایتشان برای مخاطبین و بازدیدکنندگان باشد، ولی در پیشین چنین مقوله ای چندان موضوع اعتنا واقع نمی شد . با این وجود به نظر می‌رسد این راه دستخوش تغییر‌و تحول شده؛ داده های حاصل از پژوهش ها RWS/US در سال ۲۰۱۳ حاکی از آن می‌باشد که بخش بخش اعظم ای از بودجه بازاریابی به تارنما ها و مالامال رنگ خیس شدن حضور کمپانی ها در مرحله وب اختصاص داده شده و در جای دیگری سرمایه گذاری نشده میباشد . با همگی این تفاسیر بخش اعظمی از فاکتورهای حتمی و حساس یک تارنما B2B مؤثر و موفق اکثر وقت ها از قلم می‌ افتد . در این پست قصد داریم برخی از ویژگی های با اهمیت و با اهمیت وبسایت های B2B را بر شمارده و برای هر یک مثالی بیاوریم .

۷
خصوصیت اصلی و اضطراری یک تارنما B2B در وهله نخست به توصیف موارد اضطراری و اجتناب ناپذیر سایت خویش بپردازید . چه بسا در صورتیکه ابعاد پروژه تان کوچک بوده و قرار است از منزل آن را مدیر کنید، خوب تر می‌باشد مراد ها و توقعات خویش را بر روی کاغذ آورده و موادسازنده کلیدی و زمینه نیازتان را مختصر و موجز شرح دهید تا از این طریق اذهان خویش را متمرکز کرده، سر و سامان دهید . به فن تحریر در آوردن ایده ها اقبال برد را ارتقا می‌دهد . پیشنهاد می کنم مورد ها تحت را مدنظر قرار داده و رعایت نمایید .
با آژانس دیجیتال مارکتینگ رسپیناتک همراه باشید:
۱ . حواستان به اولین چهره یی باشد که بر ذهن مخاطب نقش می‌بندد .
وب سایت شما برای بازدیدکنندگانی که اول بار به شما مراجعه کرده اند تا از نزدیک با کسب و کارتان آشنا شوند، یک تصویر خیالی می‌سازد . این تصویر می‌بایست نمایانگر نام و نشان شما باشد و آنچه ارائه می‌دهید . Jacob Nielsen بر این اعتقاد و باور میباشد که شما فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید که صورت واقعی خود را به جهانیان نشان دهید که در واقع این بازه زمانی مقطع در سال ۲۰۱۴ به ۵ ثانیه (یا چه بسا کمتر از آن) کاهش یافته می‌باشد . این نکته را مدنظر داشته باشید که بازدیدکنندگانی که برای اول بار به سایت شما مراجعه کرده اند از همان بدو ورود در جستجوی نماد هایی از اعتبار و اعتماد در وبسایت شما میباشند . آن‌ها می‌بایست به این دلگرمی برسند که در پس این وب سایت یک تجارت حقیقی و ثابت قدم، قد دانش کرده و دارای همگی مشخصات یک کمپانی دارای اعتبار می‌باشد و آن ها بتوانند با طیب حافظه به اعطا کرد و ستد با آن بپردازند .

۲ . سایت خویش را بر پایه صداقت و راستی پایدار فرمایید .
ریتم تارنما خود را به گونه ای تهیه فرمایید که از نقطه حیث بازدیدکنندگان اثر گذار و کارساز باشد و از ارائه منابع اطلاعاتی همچون درباره ما، رسالت ما، فلسفه ما و سوال های همگانی غافل نشوید، چرا که تمامی این موردها به شکل گیری یک شهرت و اعتبار نسبی در ذهن مشتریان کمک می‌نماید و این همان چیزی است که بخش اعظم مردمان به دنبال آنند . در سایت کمپانی های تولیدکننده سیستم های برق حتمی (UPS) می بضاعت و توان به نمونه های مضاعف عالی و جالبی برخورد که با به کارگیری و کردار محتوای با کیفیت از یک سو در راستای حمایت از مشتری قدمی مؤثر برداشته اند و از سوی دیگر اطلاعات موءثر و کارآمدی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند .


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)