مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

10 ویژگی اضطراری یک سایت فروشگاه اینترنتی

10
ویژگی اضطراری یک فروشگاه اینترنتی امکانات
فروشگاه اینترنتی چیره چیست؟ در این مقاله ویژگی هایی را که به بهبود قابلیت­ها و سوددهی اینترنت سایت فروشگاهی شما امداد می کنند را آنالیز می کنیم; شما با مطالعه این موارد آمادگی واجب برای ایجاد و مدیریت دکان خودتان را خواهید داشت . در صورتی که نیاز به مشاوره مجانی داشتید با ما تماس بگیرید .

طراحی سایت در مشهد

جهت شناخت با مفاهیم اینترنت سایت اینترنتی می توانید مطلب ی دکان اینترنتی را مطالعه کنید .

1-
لوگوی مطلوب و گویا
یک علامت مطلوب و واضح، نظیر یک کارت ویزیت هم برای کسب و کارهای کوچک و هم برای برندهای تعالی ضروری هست . در خرید آنلاین، لوگو یک نشانه اعتماد و عنصر اطمینان بخش برای کمپانی یا اداره می باشد . برای مارک های معروف، صرفا با یک لوگوی شناخته گردیده ، یک اینترنت تارنما با یک سری عکس و فیلم قشنگ و یک دکمه ی خرید کافی هست . دقت فرمائید دوران متعددی صرف انتخاب لوگو نکنید . در صورتی‌که در بازه زمانی کم کسب و عمل شما گرفت می توانید حتی لوگوی خویش را تغییر تحول دهید و ایراد خاصی هم پیش نمی آید .
نکته مهم این می‌باشد که تنها لوگوی خیلی بد انتخاب نکنید!
SonyAdidas

2-
تخفیف، هدیه و ارسال رایگان
کاربران معمولا پرسرعت تصمیم می گیرند که آیا یک وب وبسایت را دوست دارا‌هستند یا خیر . به همین عامل یک وب وب سایت فروشگاهی می بایست عشق مشتری را در همان لحظه های ابتدایی ورودش به سایت جلب کند، در غیر این چهره یوزرها وب تارنما های با ورقه ی نخستین جالبتری را برای خرید گزینش خواهند کرد . هیچ چیز به اندازه ی تخیف ویژه در برگه نخستین دقت مشتری را جلب نمی کند .
بخش اعظمی از مردم در دوره های تخفیف و فروش ویژه، فارغ از اندیشه کردن خرید می کنند و هر چیزی را چه بسا درصورتی که نیاز نداشته باشند تنها به این علت که تخفیف دارااست می خرند!
بعضی از مشتریان با ارسال مجانی جذب می شوند و بعضا با ارسال هدیه . بدین ترتیب تخفیف و فروش ویژه معمولا او‌لین چیزی میباشد که خریداران در وب تارنما ها به دنبال آن میباشند . وعده ی هدیه و تخفیف باعث تحریک مشتریان به خرید می شود . بدین ترتیب وضعیت اطلاع رسانی های تخفیف و بنرهای دیدنی در بالاترین نصیب برگه با اهمیت یک وب سایت فروشگاهی پیشنهاد می شود .

حمل و نقل بدون پول هم برای تعداد زیادی از مشتریان با اهمیت می باشد . یک فروشگاه اینترنتی برای تمام مردمان نقاط متفاوت است و تنها یک بازار محلی نیست، بنابراین باید هزینه حمل و نقل را به رخ حساب هایش بیش تر کند . اکثری از فروشگاه ها برای جلوگیری از هزینه های حمل و نقل بیجا، معمولا یک بها دست‌کم را به عنوان هزینه حمل و نقل تهیه می نمایند به طوری که برای خریداران، خرید از خرده فروش های گرانقدر یا این که فروشگاه های آنلاین سود یکسانی دارااست . بنابراین حمل و نقل بدون‌پول در حاشیه قرار دارد و افزودن هزینه حمل و نقل به صورت حساب دلیل بازدارنده ای برای خریداران محسوب نمی شود . علاوه براین خرید اجناس به فیس اینترنتی حتی فارغ از تخفیف ممکن هست ارزان تر از خرید از مغازه های و بوتیک ها باشد . به همین استدلال می‌باشد که حداقل هزینه حمل و نقل قابل قبول میباشد .

 

eToys


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۲:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)