مرجع مقالات رسمي طراحي سايت مرجع مقالات رسمي طراحي سايت .

مرجع مقالات رسمي طراحي سايت

سايت ريسپانسيو


وبسايت برخورد‌گرا (ريسپانسيو) به سايتي گفته مي شود كه، متناسب با دستگاه‌هايي كه استفاده كننده از آن براي ديدن وبسايت استعمال ميكند برخورد نشان دهد. به بيان معمولي‌خيس، وب سايت‌هاي عكس العمل‌گرا (Responsive)در دستگاه‌هاي متعدد مانند: گوشي، تبلت و يا اين كه كامپيتر‌هاي روميزي به طريق‌اي گوناگون به اكران در‌ ميايند. صد رد صد براي شما اتفاق افتاده مي باشد كه با لپ تاپ وارد يك وب سايت گرديده‌ و از سرويس ها آن به كار گيري كرده باشيد. ولي هنگامي كه با موبايل خويش به به عبارتي تارنما مراجعه كرديد، وب سايت را با ظاهري متعدد و دقيقاً همسان با تبلت و يا اين كه گوشي مشاهده نموده‌ايد. وب سايت ريسپانسيو يك كدام از آپ ديت ترين تكنولوژي هايي هست كه به امداد آن مي‌توانيد چنين ويژگيهايي را پياده سازي نماييد .

 

طراحي سايت در مشهد

وبسايت برخورد‌گرا چه تاثيري بر با صرفه سازي وبسايت (SEO) داراست؟
در عين اكنون كه به كار گيري از موبايل‌هاي هوشمند براي اينترنت‌گردي در هم اكنون ارتقا هست، تارنما‌هاي برخورد‌گرا با ارتقا كيفيت تارنما ميتوانند به باصرفه سازي وب سايت (SEO) و رويش سريع شما در اينترنت امداد بزرگي بكنند.

با دقت به آمار، تعداد يوزرها موبايل‌هاي هوشمند در كشور‌ايران 40 ميليون نفر گزارش شده‌است و پيش‌بيني مي‌­شود تا كمتر از 4 سال ديگر اين تعداد به 70 ميليون نفر هم رسد. پس در‌صورتي‌كه نميخواهيد اين جور از يوزرها تارنما خويش را از دست بدهيد، پباده سازي يك اينترنت‌تارنما ريسپانسيو بايستي يكي‌از اصليترين حق تقدم‌هاي شما باشد.

گزارشات اخير گوگل در باب سئو وبسايت­‌ها نيز نشان دهنده اهميت بالاي با صرفه سازي تارنما براي تلفن همراه و تبلت ها ميباشد. جديدا يكي موردها بسيار مهم در سئو وبسايت از لحاظ گوگل، كيفيت ورژن گوشي وبسايت مي باشد و همين مسئله نشان دهنده آينده­‌اي پر‌نور، براي تارنما‌هاي آنلاين هست كه بايستي همه براي دستگاه‌هاي گوناگون با صرفه گرديده باشند.

 

نقش تارنما عكس العمل‌گرا در بازاريابي اينترنتي
زمينه بسيار مهم ديگر، ترافيك بالاي تبليغات آنلاين در وبسايت‌ها و دكان‌هايي ميباشد كه با دكان‌ساز توليد ميگردند و خطاها پس از ساخت سايت نمايان مي شوند. معمولاً كمپين‌هاي تبليغاتي و ساخت محتوا بعداز ساخت سايت استارت ميگردند و حجم بالايي از يوزرها را به تارنما هدايت مي كند.

اكنون نكته قابل توجه اينجا هست كه بخش عمده‌اي از ترافيك ساخت گرديده روي وبسايت قادر است از روش تبلت‌ها و يا اين كه تلفن همراه‌هاي هوشمند باشد كه به وبسايت شما هدايت مي شوند. هم اكنون كساني را فكر كنيد كه به سايت شما مراجعه مي كنند و با سايتي مواجه ميگردند كه برخورد‌گرا وجود ندارد! بااين حال احتمالاً توده‌اي تارنما شمارا سوراخ خواهند كرد كه سبب ساز به ارتقاء Bounce rate وبسايت و ولي كاهش كيفيت تارنما از بينش موتور‌هاي كاوش ميشود.

 

مزاياي وبسايت برخورد‌گرا پويايي وب سايت
مهم ترين مزيت اينترنت‌تارنما‌هاي عكس العمل‌گرا نسبت به اينترنت‌وب سايت‌هاي سابق و عادي، اكران همگي اجزاي وبسايت در قالبي كوچك‌خيس به بازديد كننده تارنما مي باشد. شايد در صدر اين زمينه از نگاه شما خيلي موضوع مهمي نباشد و فكر كنيد، خب مخاطب مي تواند با وسيع و يا اين كه حقير كردن اينترنت‌وب سايت در تلفن همراه و يا اين كه تبلت خويش آن را مشاهده نمايد، البته مورد صرفا به اينجا ختم نميشود.

زماني كه يك بازديدكننده به اينترنت‌وبسايت شما مراجعه مينمايد هر چقدر كه سريع‌خيس بتواند به سرويس ها شما دسترسي پيدا نمايد، احتمال به كار گيري از آن سرويس ها هم طولاني تر خواهد بود. در وب سايت‌هاي عكس العمل‌گرا (ريسپانسيو) شما دقيقاً وبسايت را با سايز و قالب دستگاه بازديدكننده خواهيد رويت كرد.

مثلا در صورتي‌كه بازديدكننده اينترنت‌تارنما شما با يك تبلت 7 اينچي اينترنت‌تارنما را مشاهده نمايد دقيقاً تارنما شما متناسب با يك نمايشگر 7 اينچي اكران داده ميشود و به به عبارتي نسبت هم منوها، محصول ها، مقاله ها و هر كدام ديگري كه در وبسايت شما وجود داشته باشد كوچك‌خيس گرديده و در قالبي تازه چشم مي گردند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۴:۴۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

پيشگفتار اي بر طراحي وب سايت شركتي


پيشگفتار اي بر طراحي وب سايت شركتي
امروزه به جهت گستردگي و تنوع كار هاي اشخاص و بنگاه هاي كوچك و وسيع اقتصادي و طيف بسيار متنوع كالاها و سرويس ها قابل ارائه به اشخاص و مجموعه هاي متفاوت، لزوم اجرا و پياده سازي يك مقر آگهي بر بستر اينترنت ( طراحي وب شركتي ) كه همواره قابل دسترس همگان باشد، بيشتراز پيش نمايان شده‌است.

طراحي سايت در مشهد

تارنما ها ابزارهايي مي‌باشند كه صرفا با اتصال به كانال گستره جهاني تمام اشخاص را در تمام نقاط عالم به يكديگر متصل ميسازند. كانال اي كه به واسطه آن اشخاص صرفا با يك كليك در اقصي نقاط عالم از كسب و عمل يكديگر و نقاط ضعف و قوت آن آگاه ميشوند.

در واقع اين پيشرفت تكنولوژي مي‌باشد كه خير صرفا موجب به كارگيري از تارنما ها در دنياي امروز شده‌است بلكه موجب اخلاق اكثري از كسب و شغل هاي متعدد و متنوع نيز شده‌است.

از طرفي مراحل رو به پرورش استعمال از وب از سوي يوزرها نيز مزيد بر علت شده‌است تا كسب و امور بيشتراز پيش از طراحي وب شركتي تحت عنوان ابزاري براي معرفي خويش به كارگيري نمايند.

 


انگيزه از ساخت سايت شركتي چه چيزي است؟
مهم ترين هدفي كه هر سايت شركتي دنبال مي نمايد در واقع معرفي يك كسب و عمل مي باشد. كسب و كاري كه شايد كوچك و بدور از دسترس سايرافراد باشد البته توسط سايت خويش گزينه دقت طيف گسترده اي از يوزرها قرار خواهد گرفت. با پياده سازي يك وبسايت مرزهاي جغرافيايي شكسته خواهد شد و اشخاص، ديگر محدوديت وقتي و مكاني براي چشم شدن كسب و كارشان را نخواهند داشت.

امروزه ديگر وبسايت خير تحت عنوان يك ابزار اول و ضروري، بلكه تحت عنوان يك ابزار گران قيمت براي ارتقا اعتبار آن كسب و فعاليت كلام هاي متعددي براي اعلام كردن داراست. ابزاري كه موجب جلب اعتماد مشتريان بالقوه گرديده و آن‌ها‌را به سوي كسب و عمل شما سوق مي‌دهد.

با ارائه يك تارنما به مشتريان خير صرفا كالاها و سرويس ها خويش را به مردم معرفي خوا هيم كرد بلكه علم و داده ها خويش را به آنها نشان خوا هيم بخشيد و اثبات خوا هيم كرد تا چه اندازه از علم روز جهان باخبر هستيم.

هنگامي كه در تمام ساعت‌ها شبانه روز با يك پشتيباني حاذق همواره در دسترس مشتريان باشيم اعتبار ما و اعتماد مشتريان به كسب و فعاليت ما ارتقا خواهد يافت و صد رد صد نسبت به كمپاني هايي كه‌اين پشتيباني و يا اين كه اينترنت سايتي براي معرفي خويش ندارند قابل اعتمادتر خوا‌هيم بود.

اينترنت سايتي كه به طور مداوم آپديت رساني مي گردد نشان از احترام آن كمپاني به مشتريان خويش دارااست و اثبات مي كند مشتريان تا جه اندازه براي وي مهم و قابل احترام ميباشند. بنابراين اعتماد مشتريان نيز جلب خواهد شد. اطلاعاتي كه در دست مخاطبان كسب و عمل ما قرار مي گيرد مسلما بايستي آپ تو ديت بوده و اثبات نمايد علم كمپاني بر اساس دانش روز عالم پيش مي رود. علاوه بر اين آپديت رساني سايت بسيار راحت خيس از آپديت رساني و توليد تغييرات در گونه هاي ديگر ابزار هاي تبليغاتي مانند كاتالوگ ها و بروشورها مي باشد.

نكته مهمي كه در‌اين در ميان به چشم مي‌خورد اين مي‌باشد كه حتي در حالتي‌كه نگراني ما هزينه بر بودن ساخت سايت شركتي نيز باشد مي بايست بدانيم هزينه پباده سازي يك تارنما شركتي تحت عنوان ابزاري قدرتمند براي معرفي كسب و عمل شما، در دراز بازه زماني بسيار به صرفه خيس از هنگامي ميباشد كه كمپاني قصد داشته باشد در رسانه هاي ديگري مانند تلويزيون و غيره تبليغ نمايد. در واقع از بعدي ديگر وبسايت شركتي ابزاري براي تبليغ كسب و فعاليت بنگاه هاي كوچك و وسيع به حساب آورده مي شود.

طيف بسيار گسترده اي از مشتريان، پيشين از هر تصميمي براي خريد و يا اين كه كسب داده ها راجع به چيزي كه در ذهن دارا هستند آغاز به كاوش در وب و موتور هاي جستجو گر مانند گوگل مي‌كنند. اين مورد هر مديري را ترغيب مي سازد تا نسبت به پياده سازي و با صرفه سازي يك وبسايت شركتي با رعايت اصول و قواعد برنامه نويسي و سئو سازي اهميت دهد.

همان گونه كه قبلا نيز تيتر شد انگيزه از طراحي وب شركتي عمدتاً هدف ها تجاري و بازرگاني هست. شركتهاي براي بودن در صحنه رقابت في مابين كسب و شغل هاي گوناگون نياز به يك سايت ماهر خواهند داشت. موسسه ها با ساخت سايت شركتي در واقع به تقويت مارك خويش ياري مي‌نمايند و سبب ساز تداوم حيات آن مارك در صنعت ميشوند. ميتوان به نترسي داعيه كرد كه يك تارنما صرفا تيم اي از عبارات پيرامون عمل هاي آن كمپاني وجود ندارد بلكه نشان از كارايي تجاري و بازرگاني كمپاني مي باشد كه قادر است توسط تصاوير يا اين كه فيلم هاي متفاوت تجاري به تصوير درآيد. با قراردادن رزومه مديران و مثال هاي از پروژه هاي چيره اجرا گرديده به وسيله كمپاني، ميتوان بسيار قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۹:۳۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سرعت بالاي اينترنت‌وبسايت (Page Speed)


سرعت بالاي اينترنت‌وبسايت (Page Speed)
خودتان را جاي كاربراني كه از تارنما شما به كار گيري مي نمايند بگذاريد. ايشان به عبارتي كليك‌كننده‌هايي ميباشند كه مضمون‌ شكيبايي كردن را به خير و خوبي نمي‌دانند و فقط يك چيز برايشان مهم مي باشد؛ وصال به مقاله دلخواه در كسري از ثانيه! پس طبيعتاً وقتي كه استفاده كننده بدون چاره باشد خيلي معطل اكران وبسايت شما بماند، هيچ بعيد وجود ندارد كه كاغذ شما‌را ببندد و به سراغ يك تارنما ديگر برود. اين مورد همينطور تاثيري بدون واسطه در سكو وبسايت شما در گوگل خواهد داشت.

طراحي سايت در مشهد

ما يك نوشته ي علمي بدون نقص در قضيه سرعت وبسايت و اهميت آن منتشر كرده‌ايم. اين نوشته‌علمي هم ميتواند اهميّت سرعت بالاي يك سايت را براي شما بديهي نمايد، هم به شما خاطر بدهد كه چه طور مي توانيد سرعت اينترنت‌وب سايت خويش را بسنجيد.

ريسپانسيو بودن (Responsive) يا اين كه برخورد گرايي تارنما
ريسپانسيو بودن به‌اين مفهوم مي باشد كه وب سايت شما خودش را با تمام اندازه‌هاي برگه (كامپيوتر، تبلت و تلفن همراه يار و همدم) تطبيق دهد. اين خصوصيت امداد مي نمايد كه هر كسي با هر دستگاهي به راحتي بتواند از وبسايت شما استعمال نمايد.

در سال 2015 بود كه گوگل اذعان كرد جستجوهاي صورت گرفته با تلفن همراه بيشتراز 50% كل جستجوهاي گوگل را مشتمل بر ميگردند. براي وب سايت شما هم عين همين زمينه درست گو مي‌باشد. يعني اكثر يوزرها شما با تلفن همراه به سراغتان مي آيند. پس بسيار مهم هست كه وب سايت خويش را براي تلفن همراه‌هاي گوشي فراهم نماييد. اما مساله صرفا يوزرها نيستند. زماني كه كاربري از روش موبايل در گوگل كاوش ميكند، مرتبه‌هاي برتر براي وبسايت‌هايي خواهد بود كه ريسپانسيو مي باشند، به دليل آن كه به كارگيري از آن ها براي استفاده كننده موبايل شل‌خيس مي‌باشد. پس ريسپانسيو بودن روي ترافيك وبسايت شما از گوگل هم تاثيرگذار خواهد بود.

ما در نوشته‌ي‌علمي ريسپانسيو چه مي‌باشد و چرا اهميت دارااست به طور بدون نقص به مساله عكس العمل گرايي پرداخته‌ايم و شيوه هاي باز بيني ريسپانسيو بودن يك وب سايت را به شما گفته‌ايم.

دايناميك (Dynamic) بودن سايت
دايناميك يا اين كه پويا بودن اينترنت‌وبسايت، يكي‌از مفاهيم ابتدايي در ساخت وب سايت ميباشد كه آشنايي آن بسيار اهميت داراست. هنگامي كه تارنما شما دايناميك باشد، بخش‌هاي گوناگون آن به يكديگر متصل ميباشند. يعني براي مثالً وقتي كه شما يك نوشته‌علمي نو در بلاگ خويش منتشر ميكنيد، اين نوشته ي علمي در ورقه اصلي تارنما شما نيز اكران داده مي شود.

هنگامي كه تارنما شما دايناميك باشد، توسعه و گسترش آن ريلكس مي‌باشد. البته در صورتي‌كه تارنما شما استاتيك (غير دايناميك) باشد، آن وقت اضافه كردن تجهيزات تازه، وب لاگ‌نويسي و ... چندان ريلكس نخواهد بود. پس عملاً وبسايت شما اضافه از يك معرفي بي آلايش، كاربردي نخواهد داشت.

ولي مي بايست بدانيد كه ما در نوشته‌ي‌علمي اي مفصل‌خيس، معنا وب سايت استاتيك و تفاوت آن با وبسايت دايناميكرا تماما توضيح داده‌ايم. پيشنهاد مي كنيم براي فهم و شعور بهتر مسئله، بدين مقاله هم رمز بزنيد.

وجود قابليت و امكان بلاگ نويسي در وب سايت
محتوا، عضو طلاق‌ناپذير دنيا وب مي باشد. هنگامي شما در وب سايت خويش مطالب آموزشي در مسئله كسب و كارتان داشته باشد، يوزرها شل‌خيس به شما اعتماد مي نمايند. البته براي آنكه بتوانيد در وب سايت خويش نوشته‌ي‌علمي منتشر فرماييد، لازم مي باشد كه وبسايت شما از قابل وب لاگ نويسي پشتيباني نمايد. پس درصورتي كه قصد داريد حضوري بدون شوخي در دنياي وب داشته باشيد و صرفا به معرفي خويش بسنده نكنيد، مطمئن گرديد كه وب سايت شما وبلاگي دارااست.

پباده سازي ظاهري وب سايت (User Interface)
ظواهر وبسايت شما اهميت اكثري دارااست. ظواهر او‌لين چيزي مي باشد كه اعتنا يوزرها را به خويش جلب ميكند و مي تواند تاثير قابل توجهي روي آن ها داشته باشد. پس مي بايست اعتنا ويژه‌اي به آن داشته باشيد.

فرض فرمائيد هنگامي وارد يك منزل ميشويد، طرز‌ي تزئين و دكور داخلي منزل مجذوبتان مي نمايد و ديگر دلتان نمي‌آيد از منزل خارج بيايد. يك اينترنت‌تارنما هم به همين صورت ميباشد. در صورتي‌كه ظواهر اينترنت‌تارنما مجذوبتان نمايد و پباده سازي گرافيكي آن را دوست داشته باشيد، بدين مضمون‌ هست كه وقت بيشتري را در آن صرف خواهيد كرد. ظواهر وبسايت با كلمه و واژه User Interface (يا اين كه به اصطلاح UI) هم شناخته مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۵:۵۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكاتي مهم در طراحي سايت


 


نكاتي مهم در طراحي وب

 

اوليه نكته حائض اهميت در ساخت سايت ظواهر وبسايت ميباشد ، چون او‌لين چيزي هست كه بازديد كنندگان هنگام ورود به يك تارنما به آن اعتنا ميكنند. براي آغاز نگاهي به پباده سازي Responsive خوا‌هيم داشت. اين گونه از ساخت وب سايت منحصربه‌فرد گجت هاي موبايل (تلفن هاي ياروهمدم هوشمند ، آي پد ها ، تب لت ها و...) ميباشد كه به مخاطب حسي همانند شبكه هاي عمومي را خواهد بخشيد. در‌پي يك سري آيتم از نكات اساسي و مهم در پباده سازي و طراحي وب را بيان خوا هيم كرد.

 طراحي سايت در مشهد

1)انگيزه از طراحي سايت

انگيزه شما از فعال‌سازي يك تارنما مختص چه مي‌باشد؟آيا پيرو ارتقاء فروش مي‌باشيد؟ آيا انگيزه شما آگهي مي‌باشد؟ و يا اين كه صرفا تحت عنوان علامت اي براي حضور آنلاين خويش قصد در طراحي وب سايت داريد؟ پيشين از طراحي سايت انگيزه خويش را مشخص و معلوم و در راستاي آن انگيزه از قابليت و امكان هاي پباده سازي خويش به كار گيري فرمائيد.


2)روانشناسي اينترنت

روانشناسي طراحي سايت در عالم به شدت گونه معدود گرفته شده‌است . طراحان بدين نكته دقت كمتري نشان ميدهند غافل از آن كه هرچه طولاني تر روي اين مورد تمركز نمايند بازديدكننده بيشتري نيز خواهند داشت. بازديد كننده اضافه ، بهبود در سئو تارنما و باصرفه سازي وب سايت را به يار خواهد داشت. اما نمي اقتدار پيچيدگي به كار گيري از اصول كم عقل را انكار كرد البته فايده گيري از اين اصول سود اي مناسب خواهد داشت .


مهم‌ترين موردها اصول كم عقل عبارتند از:

1.اعتماد سازي
2.به كارگيري از الگوهاي آشنا
3.روانشناسي اجتماعي
4.روانشناسي رنگ
5.محافظت آساني


3)پباده سازي استفاده كننده محور

به خاطر داشته باشيد وبسايت صرفا براي شما پباده سازي نشده بلكه تمركز آن روي يوزرها شما مي‌باشد. در حالتي كه انگيزه شما جذب مخاطب مي باشد ، از اين ترفند ها به كار گيري نمائيد.


بعضي از ترفندهاي موثر كه بايستي در لحاظ بگيريد عبارتند از:

1.ساخت حيث سنجي در سايت
2.تعريف و تمجيد پروفايل استفاده كننده(مهمترين ترفند كه تاثيره ديده گيري به هم پا خواهد داشت.)
3. امروزه شبكه‌هاي‌عمومي هسته اصلي هر وب سايت موفقي ميباشد. با منفعت گيري از آنها وبسايت خويش را ديدني و درگير كننده نگه داريد.
4. از گرافيك و طرح هاي رنگي كه اثر مثبت و بهتري بر مخاطبين مي‌گذارد استعمال فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۹:۲۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت با”بازاريابي”شروع ميشود


به جز از سئوي داخلي (on-page) هيچ چيز به اندازه طراحي وب و گسترش آن، همت يك سايت را زير تاثير قرار نمي­دهد. در واقع يك وب سايت حتي درصورتي كه سئوي داخلي فوق العاده عالي و لينك و پيوند هاي كاركشته هم داشته باشد، در اضافه مواقع معماري كد گذاري گرديده ضعيفي داراست.

طراحي سايت در مشهد

اساسا كسب و امور هنگامي به بازاريابان مراجعه مي­ نمايند كه وب سايت پباده سازي و حتي كدنويسي شده‌است. آن گاه اكثرا ناچار خواهند بود هزاران و يا اين كه شايد ميليونها تومان صرف اين نمايند كه موتورهاي كاوش مثل گوگل سايتشان را به سادگي پيدا كند. و جديد پس از اين مي­توانند استارت به با صرفه­ سازي، ارتقاء و بازاريابي وب سايت كنند.

ايراد اصلي اين مي باشد كه انجام كارهايي كه سبب ساز شود وبسايت توسط موتورهاي كاوش مثل گوگل يا اين كه ياهو به سادگي يافت شود نبايد به بعداز ساخت وب سايت موكول شود بلكه مي بايست در زمان پباده سازي و توليد سايت نيز به آن دقت كرد. اين فعاليت وظيفه يك بسط­ دهنده اينترنت (Web Developer) ميباشد. آنان كليه چيز را رمزنگاري مي­ نمايند، پس به خيال و خاطر گل روي HTML و بقيه گويش هاي برنامه ­نويسي اينترنت هم كه گرديده اين عمل را به صحت و در طول مطلوب انجام دهيد.

آنچه كه گزينه اعتنا اكثر زمان ها طراحان تارنما و مشتريان آن‌ها مي باشد زيباتر شدن وب سايت يا اين كه اطمينان از اين مساله هست كه وبسايت وظايفش را به صحت انجام دهد. البته آنچه كه از مداد مي­اندازند و به آن اعتنا نميكنند اين مي‌باشد كه بعد از آن چه اتفاقي مي ­افتد. زماني اين مساله را با آن‌ها في مابين ميگذاريد مي‌گويند ما وظايف مان را انجام داديم سپس ديگر به ما مربوط نمي‌شود!

طراحي سايت با”بازاريابي”شروع ميشود
متاسفانه اين گونه از طراحي وب كه گفتيم كوتاه نگرانه مي باشد و بخش اعظمي از موسسه ها طراحي وب در كشور ايران نيز اينگونه كار مينمايند. هر پباده سازي سايتي مي بايست با بازاريابي مقدمه شود. اين بازاريابي مي‌باشد كه معين مي­ نمايد از حيث بصري چه چيز مطلوب ميباشد و بايستي از چه عناصري بهره برد. اين بازاريابي مي باشد كه قالب وب سايت را انتخاب مي­ نمايد.

اين بازاريابي ميباشد كه Navigation مطلوب وب سايت را انتخاب مي‌كند. اين بازاريابي مي باشد كه اطمينان نتيجه ها مي­ نمايد كه آيا پباده سازي شايسته ترين قابليت و امكان استعمال را داراست يا اين كه به نيازها و لازمات مخاطب اعتنا مي­ نمايد يا اين كه نه. اين بازاريابي هست كه در آخر آن وبسايت را به ماشين ساخت درآمد كسب و عمل تبديل مي­ نمايد. پس ساخت سايت با بازاريابي شروع مي شود.

در‌اين نوشته‌ي‌علمي عملكرد كرديم تا ليستي از بيشتراز 100 پرسش براي گزينش دامنه عمل پروژه هاي توسعه و گسترش­ و توليد تارنما در اختيارتان در اختيار بگذاريم. تامل كردن بدين سوالهاي قبلي از هر چيز سبب مي ­شود كه هزينه­ هاي تغييرات ناگهاني پروژه به دست كم ­رسد و كالا آخرين به طور كامل مطابق با مراد­ هاي شما تحت عنوان مشتري باشد.

اين سوال هاي به ما اذن مي­ دهد كه:

از كسب و عمل خويش فهم قابل قبولي بيابيم و بفهميم كه مخاطبان مان چه اشخاصي ميباشند و در پي چه مي­ باشند.
شعاري متناسب با نيازهاي مشتريان بسازيم اينترنت سايتي توليد كنيم كه انتظارات آن ها را برآورده سازد.
سايتي بسازيم كه براي ورود به بازار آنلاين مهيا باشد و به بها هاي اساسي كسب و عمل و ديده ­انداز پايبند باشد.
طولاني تر بخوانيد: چه‌گونه مي‌توانيد استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي (Online) و سنتي (Offline) خويش را با يكديگر مخلوط نمائيد؟
بيش تر از 100 پرسشي كه مي بايست قبلي از پباده سازي و توليد تارنما پرسيد
اين سوال هاي در دو بخش داده ها پيش از طراحي وب و همينطور دامنه و خصوصيت هاي تارنما آورده گرديده ­اند:

داده ها پيش از طراحي وب
مخاطبان هدفتان (Target Market) را مشخص و معلوم فرماييد. خواسته از مخاطبان انگيزه به عبارتي كساني مي‌باشد كه به احتمال زياد به فرآورده يا اين كه خدمتي كه ارائه ميكنيد عشق نشان مي‌دهند.
انگيزه سايت چه مي‌باشد؟ گزينش انگيزه مهمترين و ابتدايي ترين مرحله براي آغاز هر كاري بوده و نقشه رويه را براي ما مشخص و معلوم مي‌كند، شما ممكن مي باشد با ساخت وبسايت به‌دنبال هدف ها متنوعي زيرا ارتقا سهم بازار، ارتقاء فروش، رابطه با مشتريان بالقوه، ارتقاء دورانديشي از مارك و … باشيد.
قيمت هاي اساسي كمپاني شما چه مي باشد و چه‌طور آن‌ها را به بازديدكنندگانتان معرفي مي­ فرمائيد؟
چه چيز شما‌را از رقبايتان متمايز مي­ نمايد؟ اين مزيت رقابتي قادر است مشتمل بر مواقعي مثل هزينه كمتر، تنوع بيش تر، سرعت ارسال، اعتنا به مشتري، كارمندان كارشناس و … باشد.
چرا مردم بايستي به جاي رقباي تان با شما عمل نمايند؟ آشنايي و توسعه و گسترش مزيت رقابتي به يار و همدم شناسايي نقاط ضعف رقبا به مخاطبان تان امداد مينمايد تا دليلي براي گزينش شما از در بين هزاران حريف فعال در اين مورد بدهد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۲۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI


5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI مي باشند كه با سپري شد روزگار و همينطور توجه و تاءمل در طريق ي آنها نمايان گرديده اند و شما براي برد در ساخت وب سايت بهتر مي‌باشد كه آنها را بدانيد. در اضافه مورد ها طراحاني كه با شيوه UX پباده سازي ميكنند با اين مساله مواجه گرديده اند كه كارفرمايان از آنان انتظار به كار گيري از طريق ها و واحد سنجش هاي UI را هم دارا هستند. ولي در بالا مي بايست متوجه فرق و همينطور رابطه اين دو بشويد تا بتوانيم 5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI را آيتم بازنگري در اختيار بگذاريم.

طراحي سايت در مشهد

5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI
UX با UI فرق داراست!
پباده سازي UX را مي شود به نكات كلي و ذاتي يك پباده سازي نسبت اعطا كرد كه كليت يك كاغذ و يا اين كه وبسايت را در بر ميگيرند.

پباده سازي UI ولي بخش ظاهري و نكات و جزئيات را بر عهده دارااست و مجموعاَ بخش هاي قابل مشاهده به وسيله يوزرها را دربرگيرنده ميشود.

پباده سازي UX و پباده سازي UI را كامل كننده يكديگر مي‌دانند به نحوي كه پباده سازي UI بايستي با به كار گيري از نكات و جذابيت هاي ظاهري بستر را براي بيان و وصال به هدف ها UX مهيا نمايد.

كلاً UX داخل فعاليت و پروسه و بخش هاي جان دار در طينت عمل را به عهده داراست و UI ظواهر آن را! مثلا فرآيند نام نويسي و توليد يك اكانت كاربري در تارنما بر عهده ي طراحان UX و رنگ ها و جزئيات ظاهري فعاليت بر عهده ي طراحان UI هست.

بنابر گفته ي طراح پر اسم و رسم Nick Babich:
در پباده سازي دو نكته حائض اهميت مي‌باشند: تجهيزات و جزئيات!
تجهيزات يوزرها را به وبسايت مي كشاند و جزئيات و ظواهر آنان را در آن ورقه نگه خواهد داشت.

5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI
UX براي كاربرد و UI براي زيبايي
طراحان UX بعد از بازنگري و تحقيق در مورد مسئله وب سايت ، با به كارگيري از نكات و داده ها روانشناسي و هم چنين به كارگيري از تجربه هاي چيره و نا غالب انجام يافته مي بايست يك پباده سازي خوب و ايده آل را انجام دهند تا كاربرد قابل قبولي براي يوزرها داشته باشد. دست كم معيار كاربردي بودن يك تارنما اين سيرتكامل معين مي‌گردد كه آن وب سايت بايستي براي يوزرها و مشتريان انگيزه شما از لحاظ ساختاري ديدني و قابل به كارگيري باشد.

طراحان UI مي بايست بستر و اطراف قابل قبولي براي كاربري از تجهيزات و هدف ها UX را آماده نمايند. استعمال از آلات و رنگ ها و خصوصيت هاي ظاهري مطلوب و همينطور متناسب با مسئله برگه و سايت از گزاره وظايف آن هاست. يك پباده سازي بدون نقص و صحيح ، خواسته هر ورقه از وبسايت را بي نقص و بي نادر و كاست به استفاده كننده منتقل خواهد كرد به نحوي كه استفاده كننده بداند در هر برگه از وب سايت چه امكاناتي در مشت داراست و چه كارهايي مي‌تواند انجام دهد. اين فرمان با ستفاده از نوشته ها و آيكون ها و حتي و رنگ ها و ديگر طرز ها و تجهيزات قابل اجرا دادن مي باشد.

5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI
UX هدف ها را محقق مي سازد ، UI احساسات را سرگرم مي‌كند!
يك كدام از ديگر از 5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI درباره‌ي كاربرد و هدف ها آن هاست. در بخش UX ، طراح به نكات و امكاناتي كه قادر است براي يوزرها مهم باشد اهميت ميدهد و آنان‌را پيدا و پباده سازي مي نمايد. طراحان UX سوال ميپرسند ، به آن‌ها جواب مي‌دهند ، مردم را ميبينند و خطاها و نياز هاي مردم را پيدا ميكنند.

در بخش پباده سازي UI البته طراحان به برانگيزي احساسات و حتي عاطفه ها يوزرها خواهند پرداخت. آري شما مي‌توانيد حتي احساسات يوزرها را مشغول نمائيد. براي مثال از عاملي مانند يك شخصيت يا اين كه يك شئ يا اين كه حتي يك صورت معمولي تحت عنوان علامت يك رخداد استعمال فرماييد و احساسات و عاطفه ها يوزرها و بازديدكنندگان را مشغول تارنما نمائيد و از اين مسئله براي جذب كردن آن‌ها به سمت تارنما و نگه داشتن آنها در صفحه ها وب سايت به كارگيري نماييد.

ولي كه استعمال از عاطفه ها و احساسات استفاده كننده قادر است بسيار خوب و كارآمد باشد ولي در حيث داشته باشيد كه برانگيختن احساسات مثبت و خوب يوزرها بسيار بهتر و تاثيرگذار خيس خواهد بود.

5 تفاوت پباده سازي UX با پباده سازي UI
معمولا نخست UX انجام ميگردد آنگاه UI
معمولا در اولِ فعاليت طراحان UX پژوهش ها را انجام ميدهند و مبادرت به انجام كارها مرتبط با پباده سازي UX مي نمايند و بعداز آنكه پباده سازي آن‌ها بي نقص شد و چند دفعه آيتم آزمايش و تست قرار گرفت ، نوبت به طراحان UI ميرسد تا فعاليت را بدون نقص نمايند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۵:۲۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چه‌گونه وبسايت برخورد‌گرا يا اين كه ريسپانسيو پباده سازي كنيم؟


چه‌گونه وبسايت برخورد‌گرا يا اين كه ريسپانسيو پباده سازي كنيم؟
با اعتنا به الگوريتم تازه گوگل و اهميت آن براي باصرفه سازي وبسايت جهت به كارگيري اسمارت فون ها، تبلت ها و هر اندازه ورقه اكران، اهميت طراحي وب سايت ريسپانسيو يا اين كه واكنشگرا – Responsive اينجا معلوم ميگردد. بدين ترتيب براي تصاحب كردن درجه بهتر در گوگل بهتر هست به ساخت وب سايت ريسپانسيو اهميت دهيم. البته طراحي وب واكنشگرا يا اين كه ريسپانيو چه ميباشد و چرا ؟

طراحي سايت در مشهد

نسبتاً امروزه تمام مشتريان ما پس از اتمام طراحي وب سايت شان، ورژن تلفن همراه وب سايت خويش را نيز مي‌خواهند. پس بايستي به عبارتي وقتي كه در حالا طراحي وب هستيم به تامل ورژن اي از آن در آي فون، تبلت و تلفن همراه باشيم؛ به طوري كه رزولوشن كليه اين مورد ها با يكديگر هماهنگ باشد. بي ترديد در پنج سال آينده تعداد اين ابزارها نيز بيش تر خواهد شد.

طراحي وب ريسپانسيو
طراحي وب سايت ريسپانسيو

در دنياي پباده سازي و بسط وب سايت، به نقطه اي خوا‌هيم رسيد كه نمي قدرت با ابزارها و رزولوشن هاي تازه همگام شد. قاعدتا براي همگي ما، طراحان وبسايت، ايجاد يك وب سايت براي هر ابزار با رزولوشن يگانه خويش چنانچه غيرممكن نباشد عملي هم وجود ندارد. پس آيا محكوم به حيف كردن تني چند از يوزرها وبسايت بر روي يك ابزار يگانه براي بدست آوردن يوزرها ديگر بر روي ابزار ديگري باشيم؟ مورد ديگري پيش روي خويش نداريم؟

طراحي وب ريسپانسيو چه است؟
روشي ميباشد كه در آن ساخت وب سايت بايستي به نحوي باشد كه تارنما سواي هيچ مشكلي چه از حيث رزولوشن و چه پلتفرم و يا اين كه مواقعي ديگر به اكران درآيد. چهت نيل به چنين پباده سازي اي به آميزه اي از گريد، قالب ها و تصاوير انعطاف پذير و همينطور به كارگيري هوشمندانه از كوئري هاي مدياي CSS نياز داريم. به محض اينكه استفاده كننده لپ تاپ خويش را با يك آي پد عوض كرد، تارنما نيز بايستي به طور اتوماتيك با رزولوشن، سايز تصاوير و بضاعت هاي اسكريپت كردن دستگاه تازه خويش را وفق دهد. به عبارت ديگر، وب سايت بايستي دارنده تكنولوژي باشد كه بتواند به تنطيمات مرتبط با هر استفاده كننده جواب (Respond) بدهد. با چنين روشي ديگر نيازي وجود ندارد كه براي هر گجت جان دار در بازار يك وب سايت منحصر پباده سازي كرد.

دو شيوه مصرف شده در طراحي وب سايت ريسپانسيو
استعمال از تركيبي از كوئري هاي CSS و افكت هاي حركتي
يك نظريه در خصوص استعمال از تركيبي از كوئري هاي CSS و افكت هاي حركتي CSS ارائه داده اند كه مضمون آن بدين شرح ميباشد: شما براي پباده سازي يك وب سايت ريسپانسيو از كوئري هاي مديا براي تطابق با پهنا مروگر استعمال ميكنيد، و شما به طور مداوم سايز مرورگر را تغيير و تحول مي دهيد تا برخورد تارنما را ببينيد، ولي هر گاه يك كوئري وارد كار مي‌گردد، استايل اوليه و دوم يك پريدن فاحش مي‌باشد. پس چرا از افكت هاي حركتي CSS براي خودداري از چنين پريدن هايي منفعت نبريم؟ با به كارگيري از چنين افكت هايي تغييرات به طور انيميشني انجام ميگيرند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۰۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اينترنت وبسايت جديد فروشگاهي

شايد چندين از شما عزيزان تصميم گرفته ايد كه يك اينترنت وبسايت جديد فروشگاهي و يا اين كه … براي كسب و كار خود منش اندازي كنيد . ولي نمي دانيد كه مي بايست از كجا شروع فرماييد و چه نكاتي را بايد در پباده سازي وبسايت فروشگاهي رعايت فرمائيد تا بتوانيد سايتي مدرن، توانا و كاربرپسند داشته باشيد . به همين منظور تصميم گرفتم مطلب اي تهيه كنم و در آن اصولي را كه مي بايست در مراحل پباده سازي وبسايت به آن ها اعتنا فرمائيد را براي شما ذكر كنم . پس پيشنهاد مي كنم كه اين مقاله را با تمركز كافي و در فرصتي كه مقطع آزاد داريد مطالعه فرماييد و نكات آن را به خاطر بسپاريد .

طراحي سايت در مشهد

داشتن
هدف واضح و مشخص: تقريبا كليه كسب و كارها داراي وب وبسايت هاي متفاوتي هستند، زيرا هر كدام انگيزه متفاوتي دارند . براي نمونه سايتي كه مي خواهد كالاي خاصي را به كاربر بفروشد دارنده ساختار متفاوتي ميباشد نسبت به سايتي كه مي خواهد يك خدمت را ارائه دهد و در مورد خاصي تبديل به منشاء شود . براين اساس ابتدا هدف خويش را انتخاب فرماييد تا بتوانيد برنامه ها و ساختار سايت خود را در راستاي به عبارتي هدف دنبال نماييد . به خاطره داشته باشيد كه هدف از مهم ترين اصول براي آغاز هر كاري مي باشد .

انتقال
هدف وب سايت به رخ سريع و آشكار به بازديدكنندگان: بايد محتوايي را براي وب سايت خويش تهيه و تنظيم فرمائيد كه در آن هدف تارنما به فيس پرسرعت و آشكار به بازديدكنندگان انتقال داده شود و تمام اهدافي كه سايت آن را دنبال مي كند هم در آن ذكر شود . آن‌گاه محتواي توليدي را در كاغذ در رابطه ما قرار دهيد . طبق تحقيقات موسسه براكت، زماني كه بازديدكنندگان با تارنما جديدي مواجه مي شوند ابتدا به دنبال اين مي گردند كه سايت چه كاري را انجام مي دهد و بعد از آن از آن به دنبال منافعي مي فرايند كه تارنما براي آنان در نظر گرفته است .

به كارگيري
از بلاگ: وبسايت شما بايد داراي بلاگ باشد تا در آن بتوانيد محتواي توليدي خود را قرار دهيد و دانش افراد را در زمينه حوزه اي كه در آن عمل مي فرماييد افزايش دهيد و يا در قضيه ايجاد و طراحي محصولي نو به آن‌ها خبر دهيد . در واقع وبلاگ براي اين خواسته به كار گيري مي شود كه تخصصتان را به بازديد‌كننده نشان دهيد . بازديدكننده زماني كه متوجه شود شما در حوزه خويش كارشناس هستيد، به شما اعتماد مي نمايد .

از
دامنه مجاني به كار گيري نكنيد: براي اين كه بتوانيد اعتماد و اطمينان بازديدكنندگان را جلب كنيد مي بايست از دامنه اي به كارگيري نمائيد كه صاحب و مالك آن شما مي باشيد . اين اصلي به بازديدكنندگان اين اطمينان را مي دهد كه شما دارنده برنامه و پشتوانه مي باشيد و براي همين وبسايت را در دامنه اي كه صاحب و مالك آن خويش شما مي‌باشيد قرار داده ايد .


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۲:۵۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

به چه شكل URL بسازيم ؟


URLمخفف Uniform Resource Locator مي باشد كه براي معلوم كردن نشاني ها در كانال جهاني اينترنت گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرد. در واقع تمام صفحاتي كه در وب وجود دارا هستند و اكران داده مي‌شوند ، دارنده يك نشاني و آدرس مي‌باشند كه به آنURL گفته ميشود.

طراحي سايت در مشهد

هر برگه اي كه در وبسايت شما نشان داده مي شود يك نشاني URL داراست. URL ها بلوك هاي ساختمان وبسايت شما مي باشند پس اهميت آنان را حداقل نگيريد. به ويژه نشاني هاي صفحه هاي مهم تارنما مانند منو ها ، فرم ها و ... از اهميت بيشتري برخوردارند.
كلاً در پروسه طراحي وب سايت ، URL ها هر چه قدر قابل فهم و شعور خيس و معمولي خيس باشند ، از ديد بصري قشنگ خيس اند و براي مخاطبان و موتور هاي كاوش گر امتياز بيش تر و بهتري خواهند داشت. با URL هاي نامناسب سايت شما از دربين نمي رود البته بي ترديد گزينش شايسته ترين URL ها به سئو تارنما شما امداد بسزايي خواهد كرد.

به چه شكل URL بسازيم ؟

به تازگي وبسايت سازآنلاين يوتاب قابليت جديدي بر روي پنل رئيس يوزرها قرار داده مي‌باشد كه در حالتي‌كه از اعضاي خانواده يوتاب اينترنت باشيد صد رد صد آن را مشاهده نموده ايد. يك قسمت پيكربندي لينك و پيوند ها در پنل رئيس ساخت گرديده و همينطور جعبه يا اين كه باكس لينك و پيوند مجازي در پيكربندي همگي صفحاتي كه ميخواهيد براي تارنما توليد نماييد بيشتر شده‌است. براي به كارگيري از بخش پيكربندي پيوند ها مطلقا از يادگرفتن "ساختار نشاني URL" براي پيكربندي اين بخش به كار گيري نماييد.

جعبه پيوند مجازي به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه نشاني يا اين كه URL دلخواهخودتان را براي هر جنس ، مقاله ، خبر ، نوشته‌علمي ، منو و ... بنويسيد. اما همينطور در شرايطي‌كه تيتر خاصي مد حيث نداريد ميتوانيد از وضعيت پيش فرض استعمال نماييد كه مبني بر تيتر مقاله و يا اين كه فرآورده و اينكه در چه منويي جاي دارد به شما لينك و پيوند پيش فرض و پيشنهادي ميدهد.

در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد از اين قابليت و امكان نو به شايسته ترين صورت به كارگيري ببريد و تاثير مثبتي بر سئو وب سايت خويش بگذاريد ،
نكات تايپ كردن url خوب
براي تايپ كردن شايسته ترين URL به موارد ذيل اعتنا فرمائيد :

1. حروف ربط يا اين كه بيشتر را حذف نمائيد
براي تايپ كردن پيوند مجازي ، لزومي ندارد كه مطلقا از تيتر مطلبتان به كار گيري فرماييد. يك نشاني مطلوب ، آدرسي هست كه در آن كلمه ها بي اهميت به قضيه درج نشده باشد و بهتر مي‌باشد عبارت باشد خير يك گزاره بي نقص. همينطور در لينك و پيوند مجازي از حروف ربطي مثل "و" ، "پس" ، "كه" ، "در" و در انگليسي مانند "and" ، "or" ، "that" به كارگيري نكنيد.
مثلا به جاي تايپ كردن : 7 شيوه كه براي بهبود سالمي شما موثر مي باشد ، بنويسيد :
"7 راهكار براي بهبود تن درستي" يا اين كه " 7ways to Improve Wellness "

2. از كلمه ها كليدي مهم به كارگيري فرماييد
در نشاني URL از يك يا اين كه دو كلمه و واژه كليدي مهم به كار گيري فرمائيد. اما درصورتي كه اين نكته را به فعاليت ببريد كه كلمه ها كليدي تان با محتوا منطبق داشته باشد. يوزرها وب عبارات كليدي را در موتور هاي كاوش گر سرچ مي نمايند پس درصورتي كه در نشاني شما از عبارات كليدي مهم متنتان مصرف شده باشد ، قادر است تاثير مثبتي بر سئو وب سايت داشته باشد.

3. سازش نشاني url با تيتر مقاله
بهتر هست نشاني با تيتر مقاله مطابقت و همخواني و سازش داشته باشد. در اين‌حالت هم براي مخاطبان قابل فهم خيس خواهد بود و هم اينكه از ديد بصري زيباتر ميباشد و نشاني URL مطلوب تري به حساب آورده مي شود.

4. نشاني url قابل درك و تلاوت باشد
در كل هر چه قدر نشاني URL خوانايي بيشتري داشته باشد براي مخاطبانتان بهتر مي‌باشد و رابطه بهتري با آن برقرار مي‌كنند. حتي در‌صورتي‌كه بخواهند مي‌توانند به راحتي نشاني را به خيال بسپارند و در مواقع لزوم تايپ نمايند. همينطور بهتر مي‌باشد از درج نشاني هاي پيچيده و تو در تو بپرهيزيد. يعني در صورتي ميخواهيد مبتني بر تيتر منوها و زيرشاخه ها URL بنويسيد ، طولاني تر از سه زيرشاخه يا اين كه منو را در نشاني درج نكنيد.

5. نشاني url كوتاه مطلوب خيس مي باشد
كلاً ترجيح با نشاني URL هاي كوتاه خيس ميباشد. تلاش فرماييد URL تا حد قابليت و امكان طولاني نباشد. URLهاي كوتاه خيس مي‌توانند در فيس لزوم به راحتي به وسيله خودتان يا اين كه مخاطبين و مشتريانتان تايپ شوند. همينطور مزيت ديگر URL هاي كوتاه اين هست كه در شبكه هاي مردمي مثل توييتر كه محدوديت كاراكتر در لينك و پيوند دهي موجود هست و در‌حالتي كه نشاني طولاني باشد آن را ناقص اكران مي‌دهد ، نشاني هاي كوتاه خيس مطلوب مي‌باشند.

6. از علائم استعمال نكنيد
در نشاني URL تا هنگامي كه حقيقتا لازم نباشد از نماد هايي نظير ، ! ؟ / % # و ... به كارگيري نكنيد يا اين كه در رخ لزوم كمتر به فعاليت ببريد. آرم ها تلاوت نشاني را مشقت بار مي نمايند و ممكن هست خطاي URL چهره دهد.

نكته : به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد كه در صفحه هاي اينترنت سايتتان نمي توانيد از URL تكراري به كار گيري فرمائيد و هر ورقه اي مي بايست نشاني اختصاصي خويش را داشته باشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۱:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)